niedziela, 5 marca 2017

Ech i co dalej

Siedzę sobie na górce podziwiam piękne widoki

Powietrze jest chłodne ale przyjemne , totalna cisza i spokój. Inni są gdzieś daleko a może blisko  w oddali widzę góry lekko przykryte warstwą chmur.

Jestem ciekawy czy ci którzy się mają zmienić zmienią sie  bo bardzo mi na tym zależy , bo zależy mi na nich. Szkoda że tak musiałem zniknąć ale czasami trzeba . Powinienem być dzisiaj w oracy zapewne za około 2h rozpoczną się poszukiwania dlaczego nie dotarłem do pracy.

Nic więcej nie powiem za chwilę wyłączę ten telefon i wyjmę baterię. Tak zakupiłem go bo chciałem się z wmi podzielić tym co czuje i jak jest.  A jest mi zimno i z deczka mokro bo padało  lecz było około 6stopni w nocy i piękne gwiazdy .

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz