piątek, 14 października 2016

,, Aniele.. Chce Ci coś powiedzieć... "

Dzisiaj nie skupie sie na opisywaniu mojego dnia jak zwykle,  gdyż mam coś bardzo ważnego do przekazania Komuś. Mimo, ze było zamieszanie w szkole i wcisneli mnie w prześliczny strój ludowy za czasów Napoleona praktycznie niepotrzebnie..  Lub tez czekałam ponad 1,5h za głupim autobusem czy wysprzatalam cały dom, aż lśni.  Co to ma do rzeczy? Te rzeczy są tylko chwilowe. Kiedyś trzeba będzie je powtórzyć tak czy siak. Ale słowa raz wypowiedziane zostaja w naszych sercach na zawsze.  Tak..  Dobrze sie domyślasz [Sebixie, Mój] Aniele... Chcę Ci coś powiedzieć...   Jesteś dla mnie bardzo ważny.  Nienawidzę gdy siedzisz smutny.  Za każdym razem próbuje wszystkiego byle wywołać uśmiech na Twojej twarzy.  Ale to nic w porównaniu ile Ty robisz dla mnie.  Opiekujesz sie mną,  wspierasz w trudnych chwilach..  Rozśmieszasz.. I nie tylko. To się bardzo ceni, tym bardziej, że jestem nie tylko ja..  Sa jeszcze Łysy i Ninja za których byś nawet w ogień wskoczył. Mając Ciebie, większego skarbu od losu nie mogliśmy dostać.  Po prostu jesteś cudowny.  Nie istnieją słowa opisujące Twoja wspaniałość i dobroć jaką nas darzysz. Pamiętaj, że nie tylko Ty się martwisz o nas, my również... ale o Ciebie. Zrozum.  Nie łatwo byłoby nam żyć bez Ciebie, a troska sama z siebie dzieje się automatycznie. Nie denerwuj się gdy prosimy Cie byś np. położył się wcześniej spać lub co innego.  To wszystko dla Twojego dobra.  Próbujemy Cie w ten sposób naśladowaći żebyś po prostu wiedział, że też masz kogoś na kim niezależnie możesz polegać. Co do Wigilii  to jesteśmy wstanie na prawdę rzucić wszystko i przyjechać. Dla Ciebie to właściwie jest nasz obowiązek.  W ten dzień nikt nie moze być sam. Co z tego, że tyle jest sprzeciwieństw. Jeżeli Ty dokonujesz co dzień niemożliwego to dlaczego my nie moglibyśmy zrobić tego dla Ciebie? Głowa do góry. Wszystko sie ułoży. Zobaczysz.
Kocham Cie Skarbie ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz